4 Mayıs 2024
Kaz Dağları

HIDIRELLEZLE ŞİFA KAMPI

05 Gün
04 Saat
2024 Dakika
00 Saniye

DOĞA BİZİ ÇAĞIRIYOR

Kendimize şifa alanı açarak, dilek ve arzularımızın gerçekleşmesine engel olan blokajlarımızı dönüştürüp ,niyetlerimizi şifalı nehre bırakmak için Kaz Dağları’ndayız.

Ruz-ı Hızır (Hızır günü) olarak adlandırılan olumsuzluk sırrına erdiklerine ve biri karada ,diğeri denizde darda kalanlara yardım ettiklerine inanılan Hızır ve İlyas peygamberlerin yılda bir defa bir araya geldikleri gün olarak kabul edilir. 5 Mayıs’ı 6 Mayıs’a bağlayan gece ateşler yakılır, dilekler hazırlanır, 6 Mayıs sabahı hazırlanan dilekler denize veya akarsuya atılır. Bu dileklerin kabul olduğuna inanılır. Bu inançla yıllardır yapılan bu geleneği sürdürerek, Hıdırellez ateşimizi Kaz Dağları’nda yakmaya niyet ettik.

3 gün kendimize güzel anlar ve şifa toplamaya Kaz Dağları’na gidiyoruz.

Hıdırellez ateşimizi bu kez Kaz Dağları’nda yakıyoruz.

KAZ DAĞLARI 4-5-6 Mayıs

PROGRAM İÇERİĞİ:

04 Mayıs Cumartesi

• Otelde buluşma !3.00 Otelde buluşma odalara yerleşme
  • 14.00 Cafe Break – Toplanma
  • Niyet Çemberi ve Şifa Alanımızı Açma Meditasyon çalışması yaparak çember kuruyoruz.
  • 18.00 Yemek- dinlenme
  • 20.30 Ateş Çemberi için buluşma Şamanik arınma erk hayvanımızla buluşma meditasyonu
  • Şamanın mistik ruhuyla ateşin dönüştürücü gücünü kullanarak arınma yapıyoruz.

05 Mayıs Pazar

• 09.00 Sabah meditasyon ve nefes çalışması kundalini meditasyonu
  • 10.00 Kahvaltı
  • 11.30 Duygusal yüklerden arınma için dinamik meditasyon ve blokajlarımızı için şifa çalışması
  •  Bu çalışma 17.00’ye kadar sürecektir. Blokajlarımızı dönüştürmek için karma şifalandırmaları yapıyoruz.
  • 17.00 Serbest zaman – Akşam yemeği
  •  20.30 Hıdırellez Ateşi için buluşma niyetlerimizle çalışma
  •  Hıdırellez ateşimizi yakarak, ateşle dans ederken niyetlerimizi belirliyoruz.

06 Mayıs Pazartesi

• Dileklerimizi nehre bırakıyoruz
  • 09.00 Sabah meditasyonu ve nefes çalışması
  • 10.00 Kahvaltı
  • Sohbet soru-cevap
  • Otelden ayrılış

blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank blank